östra långgatan 4!

nu bor jag på östra långgatan! flyttade i fredags och fick hjläpt av mina underbara vänner! jag grät och dom bärde saker! tusen tusen tack!!!<3
känns konstigt att bo själv har aldrig gjort det innan så firt mina sambos jag har bott emd tidigar skulle i väg så bad jag någon vänn flytta in så länge..
men denna lägenhet som jag har bor en annnan kille i bland har heter paul och bor också i london så han är i varberg en vecka i månaden typ, han kommer hem på tisdag.
känns väldigt väldigt att bo hemma hos någon annan som man inte har träffat emn alla mina frågor hoppas jag få svar på på tisdag, kommer kännas sååå konstigt när jag är hemma och hör nyckeln i dörren!

ja ja hoppas ahn är snäll!
 
har inge internet hemma just nu och inga kanaler så jag ligger i soffan och kollar på sex and the city hela tiden:P men iår gick jag hem till bisse och david och kollade på film med dom! såå tråkigt att vara ensam hela tiden men vänjer mej säkert snart, saknar internet faktiskt väldigt mycket nrä man är ensamn..

nu sitter jag i skolan och har fått tag opå ett par hörlurar så lyssnar på olik musik, känns skönt att ha hög musik och kolla ut igenom datasalen men inte höra alls vad dom babblar om! har slutat, men ska göra lite arbeten tänkte jag, får se hur de går..



Bra låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0