underbart <3

kan som vanligt inte sova, har just kollat på systrar i jeans andra sommaren! och den var hur bra som helst kan ajg lova!!
annars i dag vaknade upp med 2 underbara brudar hemma hos sandra jag och lina gick i ut i ösregnet kom hem helt genom våt!
va hemma i en timme (max) johanna kom och hämtade mej och vi gick till Paggan för att käka lunch sandra och lina kom även dit.. johanna var tvungen att åka till de där dumma stället som hon alltid måste vara på i stället för att vara med mej!!
men vi andra satt kvar från kl ett till 4 satt vi där coh drack kaffe och skojade! de var ju ändå jätte fult väder så var skulle man göra?
gick på stan en stund sedan vandrade jag hemmåt och kollade satc (för ovanligheten skull)
somnade en stund på soffan för attsedan städa lite gran:)
fick besök och vi kollade på underbara älskade! älskar älskar den filmen!
sen gick jag och la mej och nu ligger jag här och klockan börjar närma sig halv 2!
imorgon ska jag ovh johanna fixa tråk saker (tycker jag, men måste) men hoppas det blir något kul med:)
så ska jag med var med min linis!<3

åh jävla naglar!! hur kan den gå av när den är en halv milemeter!!!??

just det det glömde jag nästan!
har fått ¨sommar lov¨ idag!
och börjar jobba på hemmakväll nästa vecka:D
nu måste jag blunda så jag sommnar någon gång!







xoxo!

Kommentarer
Postat av: Johanna

vem är knuttarna på bilden?

2010-06-10 @ 20:24:01
URL: http://johannaskog.blogg.se/
Postat av: Andrea

undrar jag med ;)

2010-06-10 @ 21:57:53
URL: http://misseriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0