måndag

detta har inte alls varit en bra måndag för isabell!
haft massa blandade tankar både posetivt och negativt som jag inte alls har någon anning om hur jag ska hantera..
men nu är jag hemma från ett jätte härligt power yoga passa!
yoga är det bästa som finns om man mår dåligt!
nu känner jag men härlig i kroppen kan stöta bort tankarna tar det en annan dag när tankarna inte kan förstöra min dag.. okej klockan är nu halv tio tankarna han förstöra hela dagen men nu förhoppnings vis behöver inte denna natt också bli förstörd..
gick hem från yogan och kännde värme inne i mej plockade lite blommor som jag satte i vatten.. har syrener i hela lägenheten nu:P lucktar såå gott!

hade jätte kul på malins 25 åst fest iaf:)
söndagen hänge jag i bua med min syster, hennes coff, alexandra och hennes alex! japp super kul var det:P

nu ska jag koka lite te ta en kvälls macka och ja vet vet är ju ledig i morgon med så blir svenska arbeten då..



jag och min älskade vicky i fredags! <3









xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0