ligger vaken och tänker..

har jobbat kväll i kväll gick bra trivs jätte bra!

men nu kan jag inte sova ligger och kollar på sex and the city filmen.. den är tragisk så jag funderar på min livs situvation just nu..
är detta rätt? gör jag rätt som väntar så här?
det ska inte vara så här ju!
varför är inte allt som en saga där allt alltid slutar lyckligt..

vill ha mer än hej hej då.. vill inte ha mycket men lite förklaring hade kännts bra..

ja ja, idag har jag sovit, solat, varit med Lina och Emma, sen träffade jag min Johanna sen jobbet..
imorgon jobbar jag 12 till 5 sedan ska jag träffa min älskade Lina:)

måste försöka sova nu och sluta skriva ner mina förvirrade tankar..

godnatt



Midsommar Isa!
hade jätte kul hos min älskade vän Alexandra och hennes David!




xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0