japp!

livet är underbart!
mina bästa vänner bl,a Lina emma är underbara! har varit med dom ikväll med dom vi har skojat och skrattat som vi alltid gör med varandra, härliga tjejerna! nu kollar jag på web tv:)
har även min underbara älskade syster johanna som är en ängel! hon har dom älskade orden och dom härliga skämten!
varje gång jag somnar läser jag detta  först ett underbart kort jag har fått av henne sedan de hon skrivit på mitt skrivbort på datan, '' men jag älskar dej, min kära och underbara lillasyster.. för i helvete inget utan dig'' det är såå johanna!

älskar er mina tjejer mest av allt!!



fantastic four <3<3<3<3




syskon kärlek! <3<3


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0