Ååååh!

nu har jag legat ute i solen i bikini i 2 dagar! så härligt!
har fått färg tycket jag med!

igår kl 4 kom johanna och hämtade mej vi gick lite på stan och sedan hämtade vi upp vicky och åkte till gekås!
hade jätte kul men vi kom på det att folk som såg mej måste tro att jag var utvecklingsstörd heller hyper manisk!
skrattade pratade högt och massa flams:P men vi hade jätte kul så jag skiter i vad folk trodde:P

efter gekås åt vi mjukglass och sedan följde jag med johanna till bua vi kollade på drömkåken men båda somnade i sängen:)
underbar dag!<3

idag åker jag med johanna till rusta så vi var där kl 7 jag gick hem och dskade och pluggade sedan la jag mej i solen och nu har jag kommit in för en stund sedan och har duschat:)

ska snart hem till Lina och sofia och mysa med dom<3





jag i dag lite färg har jag allt fått :D




xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0