1 juni och jag är förkyld..

..det är inte alls kul då ska man bada sola och massa! okej jag badade 3 gånger förra sommaren och det var inte i juni:P
ne men jag ska inte klaga det finns dom som har det mycket mycket värre!
ligger hemma i sängen just nu, i dag somnade jag halv 6 imorse för hade massa tankar och hostade jätte mycket!
sov till 12 då gick jag iväg till min syster johanna på rusta och åt lunch (frulle) i solen!
sen gick jag hem och då fixade jag lite hemma sen la jag mej och sov en stund..


sjuk isa!

nu gör jag inget allt lyssnar på min nya favorit låt! en låt som är typ 100 år gammal men love den!
lyssnar på den om och om igen!! hehe
kan inte täna nu när jag mår så här så vet inte var jag ska göra ikväll, brukar alltid träna tisdag kväll..



bästa låten i isas huvud just nu!


nu händer det jag har väntat på i 4 5 månader!!
vissa kommer reagera massa men det skiter jag i!!!



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0