jobb jobb..

ligger i min säng och ska sova, kom just hem från jobbet skulle vara ledig i dag men fick hoppa in och jobba 14 till 23:15.
somnade kl 5 igår imorse (kunde inte sova) vaknade 9 johanna kom in till stan och vi gick runt lite sen träffade vi upp carro tog en mysig fika sedan gick vi mer på stan till jag började kl 2,
fick 30 min rast då gick jag och carro och tittade på massa folk och pratade:)
har varit jätte mycket folk idag haft något att göra hela tiden:)
imorgon ska jag till la polien sedan sola med carro innan jag börjar jobba igen;) stänger imorgon med..
lördag fick jag pytt pass så jag kan åka till min kära syster och ha namnkalas för min vackra systerdotter, längtar så efter dom!! så jag stänger lördag med.
Men jag är ledig söndag;)

fick ett par gladiator skor av min chef i dag :D hon köpte dom förra året och aldrig använt dom så dom fick jag :D

nu säger Isabell god natt<3




jag och carro<3



my love!<3



dom finaste! längtar efter er<3



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0