Fredags städning!

Sov på soffan i natt, för det första somnade jag vid 10 till en film sov till 4 och då orkade jag inte gå upp och lägga mig i sängen så somnade om.. sen kommer min sambo hem nästa vecka då måste jag passa på att vara i verdagsrummet nu:P
efter ajg vaknade gick jag och bokade tvätttid och började städa!
är inte klar än men tog en lite paus:P
ligger du i soffan och har nyss ätit frulle har varit så insatt i min städning att jag glömde att äta, kom på det när jag blev yr och lite svimfärdig blir det när jag inte äte på länge..(blodsockret)
lyssnar på musik och tar det lugnt ska städa klart snart och duscha sedan vänta på att Lina slutar kl 8 så ska vi ha lite mys:) är ledig i dag och imorgon så nått kul får man la göra då:)

annars jobbar jag och står i, trivs jätte bra fortfarande!
nästa vecka kommer Min älskade Andrea coh hennes pojkvän micke ner till mig:) vi ska till lisse och göra massa kul så hoppas på fint väder!



Kommentarer
Postat av: Paul

Hej!

Det gå inte att ringa till dig ! Kan du sms mig på 00447919134541, jag är i Varberg nu igen. Du ha inte betalt hyran igen.



Mvh Paul

2010-07-10 @ 13:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0