Uppdatering

Sitter i skolan har datakunskap så kan skriva lite blogg kan hålla koll på vad läraren säger ändå:P
är ju inte så avanserat, har ju inge internet hemma och fortfarande ingen telefon!

har bara två 20 minuter raster i dag, första ska jag äta andra ska jag gå ut och gå med selma.. heller tvärt om..


denna helgen ser jag framemot! på fredag ska jag fira min syster hemma hos mej med god mat och tårta!
och lördag ska vi hem till Marielle och träffa dom!


har faktisk skolarbertn att göra hemma nu och det kan ja inte efter som jag inter har nått internet.. kanske får åka till min johanna tidigare på lördag innan marielles party och bara skriva klart det.. är inte så mycket kvar..

detta inlägget blev viss väldigt tråkigt men jag är väldigt tråkig nu för tiden..

Håsten är vi snart klar med ska ta det sista på torsdag! det ska bli väldigt skönt att ha det ur världen!
inga  penger har jag fått från csn heller så är en fattig lapp fortfarande! hoppas ja hinner få det till nästa vecka men är tveksamt! känns tråkigt att inte ha penger när vi ska fira min johanna:( men så är litvet för en fattig studerande..




oxox!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0