syster<3

ligger i soffan och kollar satc! på mitt favorit avsnitt! sista avsnittet av sesong 4! big och carie tar adjö av new york för big ska fytta till napa i california!
åh<3

men i detta inlägget sak jag tillängna till min syster johanna som fyller 22 år i dag! oj oj vad vi börjar bli stora nu, tycker det va i går när vi hade 10 års kalas och dom åldrana.. nu äe ju stror gumman.. allt va myket bättre när vi så små!
men härlig med alla minnen ja har med dej! du är den människa som jag har varit närmast sedan min första dagen, ja heller andra kanske:P
men gumman vi har så många år framför oss!
så underbart att man har en syster och vad den människan betyder! en vän är också underbart men en syster! har man alltid vid sin sida, har alltis haft! de va alltid  jag och jonanna när vi va små lekte varje dag! ALLTID!

och i dag fyller du 22 år!
det sa självklrt firas! efter skolan ska jag laga super god mat och sånt gott!
efter middagen ska vi kolla på bio, snabba chars med johannas älskade prins joel kindman!


med andra ord vill jag bara säga att du är den människan som alltid kommer ha så stor del av mitt hjärta!
älskar dej så mycket systra mi!





Johanna, Evelina, David och jag i Evelinas knä..























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0