snurrig i bollen!

förra inlägget va lie tokigt! jag äger inte någon mobiltelfon längre coh har väldigt dålig ekomomi inte fan ska jag ha en data då!! måste insaffa mej en mobil! man är så himla hjälplös utan telefon! får inte ontakt med någon! har facebook men alla som man vill ha kontakt med är inte alltid inne samtidig.. det får bli en dröm!

så en ny telefon.. jag är inte sån om vill ha en ifon klart det är kul att kunna vara inne på internet på telefonen men jag är inte i den prisklassen:P
kanske en samsun e1080 är mer i min prisklass:


249 kronor;)

ne när min Basti kommer hem ska vi åka till rusta och då kan vi gå in på on off och kolla efter någon bra telefon på avbetaling..

det ör ju helg nu, fick helg kl 10 i morse;) de fira ja och selma med att vara ute och gick i 2 timmar sen när vi kom hem somnade vi på soffan en stund, innan jag somnade kollade jag på tv på någon deskavori kanalheller nått.. det ett program och djur coh hur deras brn växer i magen och så, fick se hur en delfin fick sin bäbis! va fakiskt intressant! tyvärr somnade jag innan ajg fick se elefanten så sitt barn, surt ör det va därför ajg började kolla på programet för ag ville se det.. men men..

ikväll ska jag nog ta det lugnt med mitt hjärta laga god mat och mysa.. imorgon vet jag inte vad som händer kanske lite gott vin med vännerna:)



oxox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0