skolstart..

imorgon börjar jag på konvuxt.. heller ska dit och få shema och så, så börjar jag på fredag, ligger nu ensam i sängen och funderar och ja, jag är faktiskt nervös, inte så nervös på skolan i sej men om jag klarar av detta? gör jag det? tänka om jag misslyckas enu en gång...

idag har jag haft film dag med mej själv, helena bergström dag:P förstt kollade ja påå män som hatar kvinnor (då är hon inte med förstås) men kollade på båda änglagård filmerna och sen nu på kvällen kollade jag på sprängaren..
hel ensam eftersom sebasian sov hela dagen och nu jobbar..

igår kom Mailda, Alexandra och Madde hit och drack lie vin och prata eftersom de va tretton dag någoning.. sen sprang vi vidare ttill oscars där vi dansade hela nattten lång..
en super duper kul kväll med mina vänner3
tråkig slut bara lång själv och grä mej till sömns..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0