ledig


idag är jag ledig, vanade för en stund sen med som vanligt en mardröm! drömmer alltid det nu och samma handling hela tiden.1 blä är det!! ja ja, skolan rullar på bra har täffat många lärare och dom värkar super sköna! särsilgt svenska b läraren!
äger ingen mobiltelfon längre.. den försvann i lördags hur fattar jag inte det måste vara ett musterium va inte på krogen och så den kan inte blivit stulen där.. vi va och åt en bit mat vid två tiden och då pratade jag i telefonen och därefter gick hem.. vaknade vid 10 och ringde den och det gick fram singnaler hela dagen men vid 10 på kvällen va den avstängd.. fattar inget! så är helt handikapad här i lägenheten för när Bastian jobbar så kan jag inte kontakta någon heller någon få kontakt med mej.. förutom via internet då men de är inte lätt..
mest dåligtsamvete har jag eftersom det inte va min telefon uten alexandras, frlåt gumman ska gottgöra detta!

igår va det skola, gjorde yoga ute och joggade lite och sov:P härlig dag!

idag ska jag åka till karl gustav för lilla eva-lena fyller åt:) ska bli mys mys:)

ne nu ska jag göra nått med denna dag.. hoppa i lite kläder och gå till banken kanske.. men först lite fulle:)

så i allafall om ni vill få kontakt med mej ta det via facebook heller msn.. heller facebook för msn anväder ja inte längre:P




xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0