funderar..

ska jag köpa en ny data på avbetalning med andra ord att jag kommer få leva på 1000 kr i månad heller köpa ett nytt tagentbord till min data för 1000 kr coh leva fattig en månad? hum det är ett svårt val har ju haft min data nu i 3 år.. men jag ÄLSKAR den förutom att tagentbordet knappt funkar..
men jag har ju MASSA böcker att köpa med till skolan.. men jag ska sälja balklänningen, (:( ) trningsmaskinen och sängen (tror jag inte kommer kunna sälja den men kanske)
så dom grjerna kan jag köpa böker för.. har ju rednan en stor skuld till Urban.. ja ja..

har kommit igång med träningen nu igen efter jul och nyår! gjorde power yoga i mondags och igår med plus att jag och sela va ute coh sprang (det va såå skönt!!) och idag har jag gjort bodybalans! känns super:) ska losa massa till somaren så man ser dunder ut;)

nu ska jag och selma mysa och kolla på paradise hotel;)



xoxo


P.s. jag fattar inte varför det heter ''biggest loser'' när dom ska bli smala.. om man går ner mäst i vikt så blir man en biggest loser?! fattar inte alls det!! D.S

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Det är nog för att looser är ju också en som tappar något, alltså tappar vikt. alltså den som tappar mest vikt :P hihi. kram

2010-01-15 @ 19:34:13
Postat av: Magda

Hejhej, jasså gillar du och träna? så skojj, jag skulle med vilja och behöva hah vart tränar du? Atletica? Om du vill ha med dig någon nångång så bara att säga till =)

2010-01-16 @ 17:30:48
URL: http://famthormanz.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0