efterlyser!

I dag har jag varit ledig! skönt har städat hela lägenheten och tvättat tonvis med tvätt!! jag och selma började dagen med en nästan 3 timmars promenad;)
så har det blivit massa sex and the city så klart;)
nu ska jag snart gå mer till atletica för att träna yoga! heller bodybalans som detta passet heter..
har hittat massa goda recept på internet för morgondagen då min älskade storasyster fyller år;) 22 hela år!
jag ska laga middag till henne sen sak vi på bio!

Har kollat på massa galma bilder, både i går och i dag och undrar om det är någon av mina vänner som har sätt min svarta tröja!





denna den är från HM!
om ni har den så hör av er saknar den såå!


xoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0