de ni;P

Ligger i soffan och kollar på s.a.t.c och kollar lite bloggar, hitta en blogg med massa underbara bilder!

http://naad-naad-naad.blogspot.com/?expref=next-blog

klockan 8 ska jag ner till Atletica och göra yoga! känns super bra!
imorgon är jag ledig då ska jag tvätta! yeeh!;P



Saker jag ser fram emot!

  • När allt är fixat med lägenheten
  • Jag har bytt min adress hit
  • Allt med CSN är fixat så jag får PENGAR!!
  • Längtar till påsk! då ska jag hem till mitt Östersund och mysa med släckten och köra massa skoter!!
  • Till den 26 mars då Evelina ska ha sin lilla bebbe och jag ska bli MOSTER! då ska jag sitta på sjukhuset hela dagen och vänta på den sötaste gullisen!!!<3
  • Jag äskar vintern men nu ser jag fram emot våren och sommaren! efter påsk så klart kan ju inte ha en o snöad påsk de funkar ju inte;P
  • Och sist men lång väntan! tills jag har läst upp mina ämnen på konvux så jag ska fytta till gbg och plugga till hälsopromotionsprogrammet inriktning kostvetenskap!! de ni;)


oxox!

Kommentarer
Postat av: andrea

Saknar dig! vad bra att du får pengar från CSN!

om jag hade råd hade jag kommit ner på en gång! så fort jag har fått jobb då kommer jag okej? =)

2010-01-18 @ 20:34:53
URL: http://misseriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0