Data kunskap!

som nog alla som läser denna blogg går jag på komvux för att läsa upp ämnen så jag kommer in på en linje i göteborg.. och jag ska läsa upp datakunskap bland annat, nu sitter jag här på min första lektion och har lite rast just nu, vi har nyss gått igeom vad tagenterna på tagentbordet heter, som mellan slag coh enter coh massa sånt! jag satt och gapade dom första sekunderna och den gick min förvåning över till skratt!(diskret så ingen såg) här ska ajg sitta 2 timmar varje onsdag och lära mej data;)
klart jag kan inte word helt utan till och exel, men jag gick detta på gymnasiet så jag har ändå lärt mej lite hur det funkar.. ja ja om jag står ut så kan jag ju värkligen få mvg i detta ämnet coh det är ju super!
min ''kamrat'' som sitter blevid mej en utlänsk dam i 50 års åldern fick jga nyss visa hur man gjorde storbokstav, hon förstod inte genomgången! om jag ska va helt ärlig har jag hjälp henne 2 gånger med samma problem..

ja ja nu är det brar 40 minuter kvar av lektionen;P

då ska jag hem för ta en snabb promenad med selma och få i mej nått i magen, ghar nämligen bara 20 minuters rast sen har jag matte coh religon! slutar halv 5!

nu ska jag kolla vidar på facebook, (min kamrat kollar väldigt fascinerande på vad jag håller på med väldigt) ;P

xoxo!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Rolig lektion du har , haha!!

roligt att du uppdaterar bloggen =) Är det nått fel på din mobil? mina sms går inte iväg till dig?:(

2010-01-13 @ 14:33:42
URL: http://misseriksson.blogg.se/
Postat av: Bisse

2010-01-13 @ 23:09:48
Postat av: Bisse

Härligt med ett ämne som verkar vara lite av din speciallite ;)

2010-01-13 @ 23:11:38
URL: http://busbisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0