ännu ett surrigt inlägg från mitt huvud

jag har kollit på att mitt huvud är precis som en sån där grej som man har när man spelar bingo ni vet en sån som man snurrar på så man får ett nummer.. fast i stället för nummer så får jag olika knäppa tankar!
imorse när jag vaknade så låg jag kvar i sängen halt klar vaken jätte länge och kollade på onödiga bilder så jag fick super stressa till skolan! plus att jag tog på mej beiga chinos och har första dagen på m-veckan! (så gör jag nästan varje månad sätter på mej ljusa kläder och helt glömmer bort att jag har det!) som tur är det vinter ute och då har jag som vanligt långkalsonger! de räddade mina byxer i dag! när jag ska gå ut igenom dörren så sätter jag på mej mina vita converse ! kommer ut och det är brunt slask överallt!!! super smart av mej!!

Överlevde dagen, har just slutat, heller ne jag slutade kl 2 men tog en timmes promenad just när jag kom hem..
då hörde jag 2 tjejor gå och pratade och plötsligt säger ena tjejen!
''åh jag fik sms av danne! han skrev att självklart tycker jag om dej annas hade jag inte umgåtts så myket med dej! hoppas du haft det bra i skolan! pusspuss''
hon ble super duper glad! jag med! jag fick ett stort leende på mina läppar! tänka när fick dom smserna när man va liten och nykär!
jag är super kär men de va ju en anorlunda kärlek när man va mindre.

på denna promenaden hade jag miljoner knäppa tankar i mitt huvud! selma går med näsan ner i i backen och luktar och är i sin värld och jag är helt inne i min egna vi snubblar typ på varandra för ingen ser efter vart vi går:P

ja ja nu har jag fått nt i huvudet av all tänkade så ska lägga mej i soffan och kolla på sex and the city!



oxox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0