ännu ett inlägg denna måndagen!

sitter och läser massa gamla blogg inlägg och gråter!
saknar allt som var förr allt va myckt bättre förut! tänk denna sommaren! den va hur underbar som helst! vll inte ince att det är som vissa säger att men glider i från varandra och så! jag vill inte tro på det och kommer inte låta det hända! älskar er alla mina underbara vänner så otroligt mycket!


mys vid havet med ALLA mina vänner<3


jag och matilda utforskade fästningen! underbart<3


jullebulle och jag<3


den här bilden är nog den vackraste bilden som tog på hela sommaren!<3


midsommar! underbar tjej middag som hos min matilda som jag gjorde nästan hela sommaren!


tältning utanför min och johannas lägenhet så kul!!


jag och min älskade sebastian





min underbara bäbis som jag aldigt får se eftersom han bor hos sin pappa;(



HItta massa andra bilder också men jag tror alla även jag har fattat vinkeln...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0