pappa är bättre!

har varit där varje dag sen han kom till varberg för en vecka sedan typ.
och har sätt förbättring för varje dag!
förra trorsdagen andades han själv första gången på en vecka, och i går när vi kom dit satt han och åt!
känns så bra att min älkade pappa är bättre!
men de klart är fortfarande ledsen för hans skull! han har det såå jobbit på sjukhuset:(


med isabell skog är det så där kommar aldrig upp helt på min stege, ramlar alltid ner efter jag har kommit upp några steg!
jag säger bara fuck you världen!
vill leva i en annan mycket bättre värld!






så här vill jag se min pappa igen!
och hoppas på det till sommaren! älskar dej!!

Kommentarer
Postat av: evelina





åhhh älskade pappa <3 sådär vill ja med se pappa igen <3

2010-02-11 @ 17:40:13
URL: http:///eveliiiinaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0