mina hemligheter

har jut läst ut boken mina hemligheter! fick låna den av johanna för typ 3 veckor sedan, den är på 348 sidor (oj jag överdrev lite på fackbook) men jag är stolt för jag läser inte dyngnet urunt och jag är en sackta läsare:P
den va i allafall super bra galen, rolig, pinsam och spänande;) ett måste för tjejer ute i världen:P



Har lov nästa vecka! tänkte åka upp till mamma och bara slappa frst men biljetterna va dyra och fick massa i skolan så ag måste sitta och plugga hela lovet! så om ja hade åkt till mamma så lovar aj att jag INTE hade pluggat då hade ag gort massa kul som man ska göra på sitt sport lov:P
men är ju inte s långt kvar till påst:)

i helgen kommer min storsyter hit från gbg och hemmes pojkvän, heller inget är helt bestämt men jag ror dom kommer på lördag! har haft så mycket i skolan att jag inte har hört av mej..
imorgon har ag prov hoppas såå att det kommer gå bra! sandra kom ju och störd mej i går när jag pluggad!!;P men jag fick in ganska mycket ändå;P

hade super kul i helgen när vi firade sandra på både fredagen och lördagen sen söndagen va alla hjärtans dag ju ag fick en jätte fin blombukett av min Bastian och även en jätte söt nalle som fick namnet håkan (efter som fisken heter sune)
vi hade det mysigt i soffan, med andra ord vi båda somnde tills sandra kom och väckte oss och så gjorde vi man och kollade på tv! mys:)

nu ska jag i väg och träna sen plugga:)


Syskonkärlek!

oxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0