Yes ingen snökaos idag!

och det är extra bra, för idag ska jag ha min första körlektion det ska väldigt intressant, hoppas hoppas att Östersunds skottnings personal verkligen har utfört en bra arbete just idag!!
känns så där att jag vakna för en stund sedan med värdens huvudvärk!!
Igår var mina planer att jag skulle gå ut med Lovisa, men så blev det inte utan det blev raka motsatsen!
lite släkt fika och frukost kl 21! som bestod av mjölk och kaka;)
sen åkte vi hem i snökaos och la mig i soffan med en film, sedan sängen!
Men juldagen blev det utgång och hade riktigt kul!
först middag hos Momma och Moffa men jag begav mig därifrån ganska tidigt missade efterrätten!!!
till frösön och Emil, satt där och chillade med et glas rött och hade trevligt!
sedan efter ha stått och väntat på en dum taxi ett tag så kom vi till Merite där var det kallt!
men fick upp värmen ganska fort och då hade vi det assum !
nu ska jag snart gå upp och äta lite frulle sedan åka in till stan! wiie!



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0