vit helg!

Detta var min första vita helg på väldigt länge tror jag, okej tog ett glas vin efter jobbet i fredags men det räknas inte :P har varit mycket mysig helg, en riktig familje helg!
igår vad hela familjen på skidskytte (om ni missat det så är iaf världscupen i skidskytte här i Östersund i år)
det var en upplevelse ska jag säga, alla står på läktaren, hojar och klappar händerna.. jag drogs självklart med och hojtade massa;)
mamma och Ubbe skrattade åt mig när jag frågade hur länge ''en sån här match'' pågår, (fick ju den känslan att man var på tex fotboll/hockey match) men kan ju inte ha rätt på allt;P
Helena Ekholm från Sverige kom trea igår, hon låg tvåa men sista varvet gick så där.. men bra jobbat iallafall;)
killarna från Sverige var inte alls bra kom jätte långt bak, där var norska män riktigt bra;)
mellan damerna och herrarna gick vi ner och kollade julmarknaden på Jamtli! riktigt mysigt!
nu sitter jag med massa bilder och gör collage och lyssnar på musik, ska snart städa lite..snart;)




xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0