allt löser sig med tiden...

haft en jätte bra dag, varit med Mamma, Jakob och Annaklara i Ortsjö som ligger en liten bit från Åre.. åkte bil i ca 2 timmar sedan 20 min på skoter är vi framme i Ylvas kåta, där var det karls blev god mat och tårta, sedan åkte vi hem igen;P
när vi kom hem la vi alla oss i sofforna och kollade på ''så mycket bättre'' älskar älskar Plura!
sedan film, de blev, ''just like heaven'' och ''berättelsen om oss''
så en mysig dag med familjen blev det..
Pratade med min älskade syster innan fällde några tårar, snälla Johanna vill ha dig i min närhet, kram om dig!! saknar alla min vänner så mycket att det gör så ont i mig!!!
hur länge klarar jag detta, känner mig ensam fast jag inte alls är det, har ju min familj här som jag också saknat så mycket innan..
har haft det jobbigt denna veckan inom mig själv!
vill att tiden ska gå snabbare...allt löser sig ju med tiden!


Ge mig denna kramen min älskade syster! 



XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0