Raise your glass!

Nu sitter vi här igen, ska snart korka upp min flaska!
Hade super trevligt igår, idolfinalen här hos Andrea sedan åkte vi in till stan drog till G3, har inte varit där jätte länge så vi tänkte, varför inte kolla om de fortfarande är kul.. det var det INTE! en blandning med Bönder, nördar och äldre.. jag kollade på Andrea och sa ''nu vet vi iaf detta'' hon förstod på en gång om så gick vi till Solo i stället där var det mycket trevligt:)
snart kommer Emil, Tobbe och Oscar hit, så nu ska jag ta mig ett glas rött;)
ha en trevlig kväll gått folk!
nya klänningen ikväll ;)




XOXO

Kommentarer
Postat av: Robban

Snygging där! Den satt nice på dig den klänningen! Såg man party korten också

2010-12-18 @ 08:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0