OJ ! ! haha

blev lite tokigt där när jag bloggade från mobilen, råkade lägga upp samma inlägg 17 gånger!
trodde inte att det funkade (det stod något konstigt) så jag gjorde flera gånger:P
ja ja nu vet jag att jag inte ska trycka flera gånger iaf;P
kvällen var toppen, kollade även på ''låt den rätte komma in''
det är den ända ''skräck'' filmen jag faktiskt tycker är bra, kollar bort när det är läskigt men ''budskapet'' (heller vad man säger) gillar jag...
nu har jag inge mer och skriva tänkte mest ''be om ursäkt att det det blev väldigt många inlägg där:P


Bild på mig och mitt hår i Lördags!
själva bilden i sig är inte så fin men håret är!
Lovisa gjorde fin fina lockar;)




OXOX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0