kallisar!

Dessa ojobbade dagar är min outfit värdens snyggaste och skönaste kallisar!
och när jag blir kall så sätter jag på mig stora killbyxor! härliga dagar^^
men idag ska jag äntligen få på mig riktiga kläder och sminka mig:P ska till stan och sedan ska jag nog ha en myskväll med Andrea!
har gjort jätte fina collage på mig och mina vänner, men alla är inte klara än, gjort 3 har många vänner så tar en ''stund'' till, men ni kanske får se dom, har gjort Johanna, Lina, Matilda, lite på Bisse och Vicky! så kan man göra när man inte har något att göra på dagarna och man bor på landet med -30 grader...
men nu är det klart! det blir Åre på nyår! ska bli jätte kul! jag ska börja planera mat och sånt, snart snart!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad roligt det låter med Åre på nyår. Hoppas ni får det helt underbart roligt!!



Puss <3

2010-12-07 @ 21:35:29
URL: http://blogg.amelia.se/malinstenman
Postat av: t

God morgon! :)

okej okej:) Ja idag ska jag jobba till 17.00. MEn sen blir det ju modevisning :) ska bli skoj! Igår gjorde jag nästan ingenting ;)

HÄnder det något skoj resten av veckan då?

Kramar söt! :)

2010-12-08 @ 08:14:13
URL: http://teresevardag.blogg.se/
Postat av: s

Där är ju mina kalsonger!

2010-12-15 @ 19:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0