julafton !

Tänk nu är dagen här, den vi har väntat på en hel månad!
den har varit underbar! men en sak fattas, min älskade syster!
men hon har förhoppningsvis det jätte bra på västkusten!
måste få ut det, och jag HATAR RUSTA!
varför kan ni inte låte min älskade syster som aldrig får komma hem till jämtland för hälsa på, inte ens julafton får hon komma!
men hon SKA ta hennes prins coffy och min älskade Matilda i handen och köra upp till nyår iaf:)
LÄNGTAR SÅ!!
har ju haft en julkalender nu under 24 dagar( jag vet det blev lite lång tråkigt, men lät kul i början:P) , dagens video-klipp kommer senare;)
liten mörk bild på mig idag:)
MEN GOD JUL PÅ ER ALLA MINA VÄNNER! <3





XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0