endast tomten är vaken!

och jag!
sitter i köket (datan va där, orkar inte flytta den till soffan) alla sover i vårat fulla hus,
Igår hade jag körlektion när jag kom hem därifrån så var dom är på väg ner till sjön för att grilla korv, jag hängde självklart med och de var jätte mysigt fram till då det började snöa en del.
Då gick vi hem, la oss i soffan och myste framför en film..
Momma och Moffa kom hit och vi åt jätte god mat och firade min älskade syster och min svågers förlovning!
eftermaten började jag och Matilda att ta fram allt till efterrätten som vi ska ha ikväll, nämligen frosen cheeskake ;)
Matilda läser upp hur jag ska göra och jag gör!
den blev jätte bra!!
sedan kollar vi på bilder, och det var längesedan som jag skratade så mycket som jag gjorde resten av kvällen! tårar som rann och ont i magen!
perfekt slut på året!
för nu är det slut, ja 2010 är slut, har inte alls haft ett bra år! de har varit bland de tråkigaste och jobbigaste året:(
låg och tänkte på om det hänt något bra detta år, kom inte på något förutom att jag träffade min älskade Lina och Carro<3 och det är jag så lycklig över!!
men har bestämt mig för att nu ikväll när det kommer ett nytt år så ska jag ta bort allt det onda och jobbiga och bara se åt det som är bra! och se framåt<3
nu ska jag hoppa in i tvätten och väcka dom andra!<3
GOTT NYTT ÅR PÅ ER <3

Gulliparet!

Tilda och Annaklara!

Mamma!

utanför fönstret i morse!
jätte fin himmel!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0