Det är helt makalöst !

Igår när vi sitter i tv-soffan efter ätit en god middag, så sliter helt plötsligt någon dörren och skriker med värdens ljuvaste röst!!
DET ÄR MIN ÄLSKADE SYSTER SOM KOMMER IN IGENOM DÖRREN!
jag skriker och hoppar upp i soffan och tårarna börjar bara rinna ner för kinderna!
och då ser jag att hon har med sig min bästa vän Matilda!
vet inte vad som hände med mig, började skaka i hela kroppen och bara står och gråter!
men samtidigt så kände jag en stor lycka i hela kroppen!
ja, jag var ju självklart glad att se min svåger Coffy med!
har juh inte träffat dom på två månader!!!!
när jag slutade gråta får jag höra att Andrea och Urban visste om detta, helt otroligt att Andrea har lyckats hållt sig!:P
vi satte oss och myste i soffan en stund sedan kröp jag och Matilda ner i sängen, låg och pratade och skrattade ett tag sedan somnade vi gott!
På morgonen väcker Johanna oss och de jag känner när jag hör hennes röst är ''ååh det var ingen dröm!''
ligger kvar i sängen en stund går upp, äter frulle sedan åkte vi in till stan!
hittade INGET:( tog en tripp till Momma och Moffa, där fikade vi, kollade i foto album och jag löste ett korsord;)
efter det var det hem och jätte god mat, nu ska vi bara mysa i soffan! <3


En bild på oss från min 20 års dag! <3


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0