Bussresa

Sitter på bussen från frösön till momma och moffa, har varit hos en jätte trevlig jobbcoach.. Sitter och skrattar lite smått för mig själv, det var en tjej som gick av bussen, efter hon gått åt hör jag någon skrika något på ett annat språk så får ett par vantar i huvudet! Vänder mig om och han viftar att det är hennes vantar.. En annan tar upp dom och tveksamt funderar vad hon ska göra, frågar om hon ska slänga ut dom, en annan kille (nörd) säger att hon det bäst om hon gör det.. Allt detta händer på en minut så det ser så lustigt ut:-P när bussen åkt igen så förklarar denna killen (nörden) om hur stor sanolikheten är att hon ringer bussen och frågar efter vantarna och hur stor den är att hon går tillbaka.. Ingen lyssnar men han skrattar lite lätt när han inser att den inte är så stor.. Ja det blev en trevlig bussresa.. Hade tänkt att gå från frösön till stan men det är minus 30 ute och jag vill inte dö idag! Ska på stan med annaklara och sedan träffa lovi.. Nu tar jag mina vantar och går av.. XOXO

Kommentarer
Postat av: Evelina





Tack gummsan :) Saknar dig <3

2010-12-21 @ 11:22:48
URL: http://eveliiiinaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0