Bloggar från mobilen!

Bloggar just nu från mobilen, det ni en telefon som är 4 år gammal kan göra mycket som en iphon kan göra;-) jobbat i dag, gått bra men inte funnit så mycket att göra, men haft trevligt med linda.. Mamma hämtade mig vi åkte hem och åt god mat, jakob och annaklara är inte hemma så jag urban och mamma tog ett glas vin, tände massa ljus och kollade på idol! Nu kollar vi på en norsk prat program.. Väldigt intressant faktiskt:-) Imorgon ska vi iväg på äventyr ska åka till Ortsjö på lite kalas, ska till en kåta (har nog aldrig varit på kalas i en sådan förut, hehe) söndag blir det julmarknad! Ska bli super mysig helg, som redan börjat och nu ska jag fortsätta mysaoch slappna av med lite vin och popkorn;-) skulle egentligen kolla om detta gick med min telefon, det gick ju bra;-) så orkade jag inte hämta datan heller:-P hoppas ni får en mysig fredag! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0