Älskar den som uppfann skype!

Skype är det bästa som finns!
idag har jag skypat med min johanna! hon var med när vi familjen åt middag, camen på så hon satt där och pratade på! sedan kom Matilda, Amanda och Vicky dit och dom satt i soffan och hade lite förferre och jag satt på en stol i köket med ett glas rött och pratade skattade med min älskade vänner!
men efter 2 timmar skulle dom gå vidare, och sa hej då.. då kom mina tårar! fan tjejer vill vara med er<3
Men Johanna och Matilda kommer upp till mig på nyår! det ska bli underbart! vill att många flera av mina älskade kommer men är dunder glad att ni två kommer!
Reststen av denna lördagen har jag som sagt städat, åkte in till Brunflo som ligger 15 min bort från oss och hämta AK som sov hos en kompis (KILLE, fy jobbigt nu när hon börjar bli stor)
vi åkte och handlade, var väl inne på ica i en timme! körde hem, vi sitter och snackar julgranar, och när vi är 3 minuter hemifrån så kommer vi ihåg att vi glömde köpa, saffran, mjöl och bröd lite av det viktigaste så det var bara att vända.. vårat TEAM så vi pratar om hela tiden (de bästa) kan ju inte kunna allt, så våran vimseheten får vi nöja oss med :P (för sånt här händer ofta när det gäller mig och mamma)
kvällen har spenderas här i soffan med min familj och mysig med tända ljus och film!
nu ska jag snart sova!

SAKNAR ER SÅ MINA ÄLSKADE VÄNNER<3


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0