Agerar arbetsledare,

Idag när jag vakande gick jag upp åt lite frulle sedan var det in i vardagsrummet och fixa har flyttat möbler, damsugit väggarna, plockat ner gardiner och tejpat runt fönster, dörrar, runt hela tak/golv listen, har gjort slut på 7 meter tejp, är tre meter i taket så att stå en stege på tå med armarna rakt upp är inte jätte lätt men det gick super bra!
efter timmar här inne gick jag in och hjälpte mamma i köket med att städa, mamma har ''anställde'' mig som inredare och arbetsledare så det är jag som bestämmer! vi ska slänga MASSA, Jakob och Annaklara kom hem från skolan kl halv 4, ingen vila för då inte, dom fick några arbetsuppgifter! att renas olika skåp/hyllor. sa till dom: kolla på grejen och tänka, vill jag ha detta? kommer jag ha någon användning för detta någon gång? är den verkligen fin?
det har gått bra massa har åkt ner i sopsäckar och i lådor;)
men inte klar, imorgon blir det måla och ställa ordning möbler, släcka ut några och fortsälla släcka saker som man faktiskt inte ha någon användning för. Mamma och Bror är väldigt bra på att samla på onödiga saker som ''fina'' stenar m,m
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0