vad ska man göra..

när livet är hårt?
ne om jag ändå viste det,
har kommit hem till varberg igen efter en härlig vecka hos mamma! men ska åka upp snart igen, japp har inget annat val än att flytta upp till jämtland igen, ja det känns jätte skönt att komma hem till familj och vänner och vara emd dom man saknat så mycket hela tiden, men jag har ju underbara vänner här med nu! kommer saknar er så jätte mycket! och kommer komma ner och hälsa på er! plus att ni MÅSTE komma upp till mig så fårt ni får ledigt!

mycket tårar sprutar ur mina ögon nu på det sistånde vet inte vad det är exakt men massa blandade saker i mig som har svart att komma ut på rätt sett..

men förhoppnings vis så kommer att lösa sig på något magist sätt..

ne kan inte skriva mer för då väcker jag böl isabell..

































nu är tårkanalen uppen i allafall jobbit att välja bilder tll detta inlägget!
jag kommer alltid älska er tjejer! och jag hoppas att vi kommer ha massa kul nu det sista för mig i varberg! vill träffas massa nu!


xoxo!


Kommentarer
Postat av: Malin

Naw, ska du flytta upp igen.. Jag vet att vi inte setts på länge gumman, men du finns alltid i mitt hjärta ska du veta <3 Kommer sakna dig som en tok. Vi får ta en tripp upp till Sthlm när Mia flyttar dit o hälsa på :)



Puss <3

2010-08-08 @ 15:54:19
URL: http://blogg.amelia.se/malinstenman/?p=106

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0