resan..

har kissie läppar och knark ögon!!
har aldrig gråtit så här mycket i hela mitt liv som jag gjort idag! att se stå på tåget och skrika av gråt coh alla sina vänner står på andra sidan och också gråter! fy fan säger jag bara jag skrek av gråt på tåget alla kollade men orkade inte bry mig! kommer sakna er så otroligt mycket ska ni veta! ni har inget annat av än att komma upp till mig<3

älskar er för alltid!



nu har jag en lång resa framför mig:
vgb-gbg (avklarad)
gbg-jämköping, buss (pågår nu)
jänköping-uppsala, buss
uppsala-Östersund, tåg

det låter väl kul! är hemma kl 13,30 imorgon och åkte från varberg 21,54!
är så glad att det finns laggare och internet på bussen!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0