nu är dagen här,

den dagen jag lämnar västkusten och beger mig upp till norr igen. Det blev 5 år här, förstaåren i bua och resten i varberg.
har haft bra och dåliga perioder och har träffat underbara människor!
jag kommer antagligen tillbaka men just nu känns allt såkonstigt, kanske är också därför jag ligger med hög feber, hostar och snorar men allt känns sorjligt!
sommaren är över den var aledes för kort som vanligt! nu får det bli en härlig vinter och jag ska åka MASSA MASSA skidor och skoter!

jga gör detta för något bra men det känns lite som att jag drar i fel period, känns som att mina vänner behöver mig mer än någotjust nu folk går bort och killar sviker! känner och att jag har svikit massa denna sommaren och det han jag aldrig fixa till!

det finns dom jag kommer sakna exre mycket och en som jag inte alls vet vad som kommer hända i fråntiden för våran del! kanske var dum detta det som hände nu dom sista veckorna men var inte så lätt att säga nej.
vill att denna dagen ska vara över så tårana kan sluta rinna och ja får börja en nytt liv.. men samtidigt inte,  önskade jag fick se in lite i framtiden!
här ligger jag nu och skriver och gråter, måste packa klart men det gör ont att skriva då kan man ju tänka sig att inte finns mycket energi till packa att man ska vara sjuk just nu!!!


jag avsluter detta inlägg med orden, jag älskar er mina underbara vänner och kommer sakna er så mycket! och Jämtland here i come again!'




xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0