har lämnat östralånggatan för gått!

nu är jag hemlös i en vecka lite mer, hoppas att mina vänner inte kommer hata mig nu när jag kommer vilja bo hos dom.. jobbar 4 pass på hemmakväll till sedan åkte jag upp den 2 september, och förhopningsvis börjar jag jobba så fort som möjligt på skopunkten..
denna tid jag har kvar i varberg nu förutom lite jobb är att umgås med mina nära och kära!
vill Tacka Sebastian och christoffer som har hjälp mig att flytta ut! uppskattar verkligen det eftersom det blev lite hastigt, men bra blev de!

nu ska jag hoppa in i duschen sen ta en promenad med Selma och senare ikväll åka ut till bua och träffa brudarna<3



gamal bild nyår 08/09 (tror jag) :P
ska iallafall ha mys med dessa och några till ikväll!





xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0