Välgodkänt

fick jag på mitt muntliga nationella som jag gjorde i dag! jätte glad blev jag för det!
det firade jag och sandra med att sitta på en filt ute i hennes trädgård i solen sedan gick vi in och gjorde lite mat och kollade på tv, när jag gick därefrån gick jag har med massa mat! mitt hjärta tyckte la synd om mej att jag inte hade någon mat hemma så fick med mej massa:D tack älskling!
jag gick och gjorde yoga efter sandra super härligt!
sen när jag kom hem satt jag med en kopp te och smörgås med ost! riktigt lyx för mej som äte knäckebröd utan pålägg nu ett tag:P

nu ska jag läsa lite skolarbete sedan sova, är ledigt i morgon!
skulle hitta på något med min syster eftersom hon åker på torsdag (förhoppningsvis)
men hon fick hoppa in och jobba:(
får se vad bisse ska göra:)



glad för mitt vg!

god natt!

Kommentarer
Postat av: Anki

Stort GRATTIS "gumman"<3

2010-04-20 @ 08:06:25
Postat av: Andrea

Vad duktig du är!!

2010-04-20 @ 10:48:06
URL: http://misseriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0