valborgsbrasa!

blir det hos mej i kväll!
mina vänner kommer hit så ska vi grilla, dricka vin, kramas och umgås!
denna vecka har jag ju varit i bua och tagit hand om min Systerdotter Molly!
det har varit jätte skönt faktiskt att ha varit i en liten lägenhet själv!
denna är för stor och bor ju inte alltid själv, hoppas han har åkt till london nu annars får han la vara med på min valborgsbrasa;)

har haft en underbar vecka! har ett stort leende på läpparna!

snart kommer min älskade johanna hit har saknar henne super mycket!
så nu hoppas jag på att få höra massa massa roligt skvaller om hennes resa:)



mina fina naglar som älskade Vicky gjorde på mej förra Torsdagen!


xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0