latmask

imorse vaknade jag och tänkte, idag är jag inte duktig på något alls! så då tänker jag göra ingeting!

bor nu hos min syster hon ligger och njuter på en strand i kreta! och då kan ju inte lilla molly bo helt ensam juh!
så vi två har det super mysigt här!

min helg har varit jätte bra!
i fredags gjorde jag nationelt prov sen var jag med vicky gick på stan och satt och fikade:)
sen var jag med Lina vi satt och drack vin hos henne och pratade en toppen fredag<3
lördag var jag barnvakt sen var ajg hos min vicky vi åt mat och gjorde oss iordning för las vegas festen!
kl 5 var vi hos min malin vid 7 åkte vi vidare till las vegas! (galtabeck)
hela kvällen var så roligt! jag och vicky åkte hem tillsammans, söndagen blev att vi låg i hennes soffa och åt hocky pullver ;P
sen åkte jag ut hit till bua och tog det lugnt och det har jag gjort sen dess ;)

imorgon ska jag till gbg och träffa min storasyster och min systerdotter!!




så här snygga var jag och min prinsessa i lördags!




jag och malin<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0