flera utgifter i livet

sitter i skolan just nu på datakunskap, går igenom datans innehåll.. ganska kul att få se vad alla pratar om tex ram minne och sånt.
sen jah lp, je, från mamma i fredags har jag inte gjort så mycket, njutigt av solen med vänner.
våren är värkligen här nu!
tog promenad med sandra i söndags och vid havet, satt o solen och njöt!
igår va jag på stan med min kära syster fikade kikade lite på fina kläder jag inte får köpa:P
men jag kommer hem med en ny data, abonomang och mobilt bredband!
grät nästan när jag gick hem från stan! har inte öppnat datan än för vet inte om ja har gjort rätt..
men har tänkt nu under natten.. de kommer kosta 729 kr i månaden! (smärta i skälen)
men då är det hela summan, ringer hur mycket jag vill plus sms får vara inne jätte mycket på internet och en ny data!
om man tänker så här, jag ringer i dag för 300 och har ingen data för den har dött helt och hållet! (gråter)
så om ja bara köpt datan så kommer jag upp i 500 kr i månaden (med telefon och data) , men sen vill jag flytta snart (eftersom jag kanske inte kommer få bo kvar, vill inte heller)
och då kommer jag behöva internet och kommer får lägga på det med.. så denna 729 kr är allt samlat i ett..
men det gör ont i allafall..
men ja har i allafall fått allt i ett super bra pris av robert, så ska vara jätte glad för det..
så de är väl så här de vuxna singel livet är, man bor ensam och har andra utgifter än att shoppa och leva livet..

nu fick jag reda på vad lan är!
lokala nätverk är lan!! (lokala area network)
man kan säga att nu när jag sitter här på data lektion kan man säga att jag är på lan;P



xoxo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0