Tillsammans är man mindre ensam!

har nyss kollat på film, tillsammans är man mindre ensam under bara fransk film med Audrey Tautou som är även men i Amelie från Montmartre som också är super bra!
idag har vi åkte vi till badhusparken och gick omkring så fikade vi (årets första kulglass)
gick även och kollade lite på lite glasblåseri och lite sånt.
jätte mysig dag men när vi kom hem duschade jag, läste lite i min nya bok. sen vet jag inte vad som hände med mej med grät hela kvällen fram till för 2 timmar sedan.. vet inte vad som hände men är väldigt känslig nu och så blir det alltid jobbigt att det är sista kvällen här..
 
lite krångel men flyget eftersom jag inte har något leg (de ligger på banken i varberg) men har ringt till sas och förhoppningsvis löser det sig, orkar inte göra något..

nu kom min ansrea hit vi sätter nog på en till film så ska vi sova sen:)



jag och våran kisse katt tusse! är en stor kille;)





glass i badhusparken







xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0