lördag!

jag ska börja blogga oftare har jag lovat min mamma eftersom hennes facebook har någon idiot tagit över!
mamma vill veta var jag gör;P

sitter i soffan, snart kommer min johanna hit så ska vi göra oss iordning för födelsedags middag med brudarna<3
håller på att tvätta lite kläder men det är inte mycket.. jag har ju alltid tvättat kläder för minsa 2 personer aldrig bara mina kläder, men tvättar lakan också så det inte skulle bli så lite:P

nu har johanna kommit hit ska snart börja göra oss i ordning:)

igår va en super kul kväll men min sandra som vanligt<3



jag igår!


xoxo


Kommentarer
Postat av: Andrea

roligt att du uppdaterar:) så man har nått att göra:) snygga jeans!

2010-04-17 @ 21:21:08
URL: http://misseriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0