latmask!

Ligger fortfarande i sängen! är hungrig men finns inget att äta alls här hemma:(
igår va det en super bra kväll, vi var hemma hos matilda alla tjejor och åt tacos och jätte god cheesecake till efter rätt som alexandra gjort!
massa prat och skratt på tulpanvägen! sedan gick vi hem till alexandra för anna-lena skulle sova, där blev det dans till massa gamla godingar! kl ett hoppade jag och bisse på bussen till frilesås som sedan skulle ta oss hem till varberg. hade så jätte roligt verkligen saknat alla mina brudar!
efter en timmes buss färd med bisse var jag hemma och la mej gott i nybäddad säng!

vaknade vid 9 men somnade om sen vaknade jag 11 och somnade om igen;)
men nu är klockan för mycket för att ligga här! ska skriva ett arbete om vänskap, har så mycket insperation från i går så tror det kommer bli bra! jag har juh värdens bästa vänner så:)

solen skiner igenom min parsigen (stavning?) får ju ångest när man är inne en sån här fin dag..
ska nog ta en promenad..

nepp nu ska jag göra något av denna dag..


xoxo

Kommentarer
Postat av: Anki

Va bra att du haft en bra helg<3 Vi har precis kommit hem fr Gvt, vi va till buan både igår o idag, inte lika fint väder som förra helgen men jättemysigt ändå<3

2010-04-18 @ 20:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0