fy!

Idag har varit en hektiskt dag för mej! sprungigt fram och tillbacka från stan flera gånger mella mej skolan och stan!
först träffade jag min underbara johanna vi åt frulle och johanna handlade det sista för hennes Kreta resa!
kom hem och va väl hemma i en halv timme sedan kom sandra och vi begav oss till stan, sedan sprang jag iväg till skolan-sprang- hem-skolan-stan-hem och slutligen träffade jag upp malin och även vi gegav oss till stan och kollade käder inför lördagens stora fest! menligen las vegas fest!
sedan när vi var klara begav jag mej hem snabbt i 5 min hämtade lite papper begav mej till skolan i 10 min sedan hem och iväg till träningen (kanske inte behövde det efter denna dag) gick med tunga steg hem och la mej i soffan och sommnade ganska fort men sov i en liten stund sen gick jag ut och postade brev och sedan duschen.. inatt kommer jag sova gott!
tänk just när jag skriver de sista sätter grannen på musik igen!!
han spelade hela natten igår!

ja vad ska man göra..

min syster har åkt i väg till kreta efter många påhopp.. grät när jag gick hem från träningen, tycker det är jobbigt när hon drar i väg, men har kommit på varför och det är nog när hon kom tillbaka från turkiet coh hade blivit rånad, sen är det tokigt med flyg och så.. men hoppas veckan går fort för mej och att hon ska ha det super trevligt där nere! bisse och david har ju också lämnat sverige så får även där önska en trevlig resa!
sandra och emma åker iväg på lördag! blir nog ensam kvar i varberg tror jag allt:P

ne nu ska jag läsa igenom lite papper inför morgondagens nationella prov!!



någon som vill köpa en sån här fin tröja han ni höra av er;)

Kommentarer
Postat av: andrea

Hahah snygg ;) jag vill gärna ha en :P

2010-04-23 @ 13:49:53
URL: http://misseriksson.blogg.se/
Postat av: Amis

Vill du vara med och tävla om 3st läckra lipgloss från MAKE UP STORE ?

Ta i sådana fall en koll på min sida.

Tävlingen finner du i vänsterspalten under rubriken med namnet "Veckans Tävling"



Ha det gott !

2010-04-24 @ 18:18:12
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0