fredag

ligger hemma i sängen har tagit helg nu;)
Idag i skolan va det labb jag var med en liten söt thaitjej och vi tog prover på vatten och jord!
ja och bisse var ute och gick i går och la lite jord i en liten ask:)
efter jag slutade kl 10 kom min käraste johanna in till stan vi kollade lite och sedan blev det sushi!!
men hon var TVUNGEN att åka och jobba, och jag måste måste sparka av mej det goda täcket och börja städa! ser ut som en ungkarslya här hemma:P
men man vill inte göra något när man inte trivs! och när jag städar heller försöker göra fint blir det inte finare alls!
men ska börja leta lägenhet på riktigt nu!!
imorgon ska jag på KALAS! wiih de ska bli super kul lilla alexandra som har fyllt år!
ska bli såå kul att träffa alla brudar igen<3



min nya fina data!
svårt att övergår fin min andra älskning men får la försöka, den andra datan stod mitt hjärta nära!




jag idag från min cam, som jag just fått igång (med hjälp så klart):P


jag och johanna köpte (hon) likadana jeens! 100 kr liksom!!
min favvo håller ju på att gå sönder;(








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0