bilkörning och annat kul..

sitter hemma i soffan och läser lite bloggar.
igår var vi på jamtli (museum) de va underbart väder solen sken och de va inte så farligt kalt, men vita converse ska man inte ha på sig där! skuttade om kring på tå som en väldigt tokig fillur..

Jag övningkörde så klart, gick jätte bra förutom när vi stod stilla i ett röd ljus och jag började fixa till mitt hår och smink, så säger mamma isa det är grönt! jag får motorstopp och blir omkörd av 2 bilar! haha så kan det gå om man kollar på annat i backspegeln;P annars är jag bäst! så om någon käner att dom har för mycket penger så kan ni skänka till en fattig studerande så jag får mitt körkort! man har kommit på att jag inte behöver så många körlektionen men finslipa lite behövs alltid..

när vi kom hem satt gjorde vi inte så mycket tog en promenad, och kollade på tv.
kl 22 åkte jag hem till Andrea, hon jobbar till 9 så får passa på och vara med mitt hjärta så mycket som möjligt! vi kollade på film och sen gick och la oss. hon började jobba i dag kl 11 så mamma kom och hämtade mej så körade jag hem hit och nu sitter vi här.

ikväll kommer min älskade momma och moffa hit och ska äta middag!<3
imorgon hoppar jag på flyget hem till västkusten.. känns så där men det ät snart sommar..

nu ska jag tjata lite på la familja så vi kan göra något spec av denna dagen..



vackra Espnäs!


oxox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0