Lördag!

Idag är det en sån härlig dag! det känns värkligen att det är lördag på nått lustigt sätt:P
har suttit och lyssnar på julmusik hela morgonen och nu har jag kollar på ett klipp på fokis blogg om hur mag gör en rosett med håret så som alla kineser har:P så nu vet jag hur man gör det om jag skulle villa ha det någon dag:P

väntar på att coffe och sebastian ska kolla tillbaka från ica med bröd! att jag bakade är redag slut! funderar på att baka nått annat bröd nästa gång..

igår va det en mys kväll som blev lite vild! vi satt här och först åt lite mat jag johanna och julle sen kom vicky och emelie! vi kollade på idol och drack lite vin:)
sen åkte vi ner till ceers och dansade hela natten:P

ikväll ska jag och bisse bestämt oss för ha en mysig spelkväll!


puss!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tips på en bra bok om ätstörningar:



”Mat, Träning & Ångest – berättelser ur verkliga livet”



En väldigt intressant bok som innehåller berättelser om olika personer som varit eller är drabbade av någon slags ätstörning där de berättar ingående om vägen till sjukdomen samt vad de gjort för att försöka bli friska och fria från allt. Ett kapitel innehåller endast handgripliga råd från de som varit sjuka.



Superbillig också.

Läs mer på www.mattraningangest.se



2009-11-01 @ 17:37:07
Postat av: Johanna

Tips på en bra bok om ätstörningar:



”Mat, Träning & Ångest – berättelser ur verkliga livet”



En väldigt intressant bok som innehåller berättelser om olika personer som varit eller är drabbade av någon slags ätstörning där de berättar ingående om vägen till sjukdomen samt vad de gjort för att försöka bli friska och fria från allt. Ett kapitel innehåller endast handgripliga råd från de som varit sjuka.



Superbillig också.

Läs mer på www.mattraningangest.se



2009-11-01 @ 17:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0